Selasa, 4 Januari 2011

Lim Kit Siang

Lim Kit Siang


Anwar’s “black-eye” assault – Open Appeal to Solicitor-General by Mat Zain

Posted: 04 Jan 2011 09:18 PM PST

by Mat Zain bin Ibrahim 5 hb.Januari 2011 Kepada; Yang Berbahgia Datuk Idrus Harun, Peguam Cara Negara Malaysia, (Solicitor General of Malaysia) Jabatan Peguam Negara, Block C3,Kompleks C, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62152 Putrajaya. YBhg.Datuk, Maklumat mengenai penipuan dan pemalsuan-pemalsuan yang dilakukan berkenaan ujian Deoxyribonucleic Acid ("DNA") dalam kes berprofil tinggi 1998. Assalamualaikum YBhg. Datuk, [...]

Kenapa Saya Memilih Roket

Posted: 04 Jan 2011 06:41 PM PST

by Zairil Khir Johari Sejak berita keahlian saya dalam DAP telah diumumkan oleh media massa selepas ucapan perbahasan saya semasa Konvensyen Pakatan Rakyat di Kepala Batas tempoh hari, soalan yang paling kerap diajukan kepada saya adalah: kenapa DAP? Pada saya jawapannya amat mudah. Secara ikhtisar, saya telah memilih untuk menjulang perjuangan rakyat dalam kancah politik [...]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan