Rabu, 8 September 2010

LEE GUAN AIK for KOTA DARUL AMAN 李源益州议员

LEE GUAN AIK for KOTA DARUL AMAN 李源益州议员


Majlis penyampaian sumbangan untuk rakyat miskin kawasan DUN Kota Darul Aman dan DUN Angkat Derga.

Posted: 08 Sep 2010 03:20 AM PDT








Masa adalah pukul 12.000 petang pada hari Jumaat, 3hb. September 2010, di mana saya telah mengadakan suatu majlis menyampaikan bantuan untuk keperluan rakyat miskin di kawasan Kota Darul Aman dan Dun Angkat Derga di hadapan surau rumah pangsa di Pekan Simpang Kuala. Kesemua nya yang telah saya beri adalah seramai 100 orang rakyat berugama Islam. Sumbangan ini adalah disampaikan oleh Pusat Khidmat saya sendiri . Jumlah sumbangan saya adalh sebanyak Rm 4000.00. Mereka ini adalah rakyat yang kurang bernasib baik dari kedua dua kawasan Dun Derga dan Kota Darul Aman. Saya ingin lihat supaya mereka ini dapat juga melalui bulan Ramadhan al Mubarak dan hari raya aidil fitri dengan bebanan yang lebih kurang. Yang membantu saya untuk menjayakan majlis tersebut termasuk Ali Majlis DAP Sdr. Chow dan sebilangan ketua ketua kampong dari DAP, PKR dan Pas.

Walaupun nilai barangan ini tidak begitu besar,saya percaya mereka ini dapat merasai hari raya aidil fitri akan datang ini lebih bermakna lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan